آلیس در سرزمین عجایب

آدم هرجور که فکر میکنه همونطور هم حرف میزنهdunnosmiley.gif : 42 par 18 pixels.لباس میپوشهدوست انتخاب میکنهfrenchhello.gif : 42 par 36 pixels.حتی عنوان وبلاگش رو هم بر اساس شخصیتی که داره انتخاب میکنه awwsmiley.gif : 66 par 42 pixels.و اتفاقا قیافه اش هم به شخصیتش هر روز شبیه تر میشهxlove_huh.gif : 29 par 34 pixels..البته این حرفا جدید نیست حداقل 100ساله که روانشناسها با انواع و اقسام مصادیقی که ارایه دادند اینو تقریبا ثابت کردند،اینو گفتم تا اینو بگم میخوام عنوان وبلاگمو عوض کنم .
تازگی کتاب آلیس در سرزمین عجایب رو خریدم و البته چون به زبان انگلیسی است هنوز تمومش نکردم ولی خودمو خیلی شبیه آلیس میینم.
بچه که بودم یه بار خواب دیدم به اندازه ی مورچه ها شدم و تو پذیرایی خونه داریم دنبال هم میدویم و برخلاف احساس بیداریم که مورچه هارو موجودات بدجنسی میدوونستمzombismiley.gif : 46 par 25 pixels.(5-4ساله که بودم داشتم به گلهای باغچه آب میدادم که مورچه اسبی انگشت پامو گاز گرفت و این اتفاق دوبار برام افتاد از اون روز تا همین لحظه من با مورچه ها میونه ی خوبی ندارم) در خواب اونا خیلی مهربون بودند و لی تو همون خواب هم وحشت عجیبی داشتم و هر آن احتمال میدادم خوی درندگیشون بهشون برگردهvarulv.gif : 33 par 28 pixels.

نظرات 2 + ارسال نظر
داش آکل دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 22:47 http://dashakol.blogsky.com/d

یه وبلاگ دیگه هم دیدم که موضوعش خواب بود! منم امیدوارم امشب خواب ببینم. دلم برای خوابهایی که عرق از سر و صورتم جاری میکرد تنگ شده.
رخصت

داستان‌گو دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 23:46 http://dastangooo.blogsky.com/

کم کم می‌شی آلیس/ سرزمین عجایب رو از کجا می‌خواهی بیاوری؟/.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد