عید سعید

نمیدونم چرا هیج وقت این عیود رو نتونستم درک کنم؟یادم هست خیلی سال پیش فهمیدم که دقیقا بدترین روز همون روزیه که باید روز خوبی باشه!معمولا تو این روزها یا با کسی دعوام میشد یا چند تا تبخال رو لبم میزد یا ...carryonsmiley.gif : 41 par 30 pixels.خلاصه من میفهمیدم واسه من سعید نیست شاید واسه این بود که من خلوص نیت نداشتم! الان هم که خلوص نیتم درصد بیشتری داره چندان افاقه نمیکنه.البته 3 سال پیش روز تولدم مصادف شد با عید سعید غدیر خم!و این باعث حرص درآوردن یه چنتایی(عرشیان اعلا) شد که چرا منِ کافرِحربی مشمول این میمنت شدمteehee2.gif : 33 par 31 pixels.در حالیکه من که نخواستم این طور بشه بلکه سال و ماه چرخیده و این از آب دراومدهblastpresenty.gif : 126 par 104 pixels.
راستی  داره بارون و صدای الله اکبر میاد

نظرات 1 + ارسال نظر
http://forosh.sho.ir/ دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 http://forosh.sho.ir

آیا میدانید تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی فروش دارای گارانتی تعویض میباشد

تنها فروشگاه در ایران با گارانتی تعویض و مجوز رسمی از دولت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد